Love The Life

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Ny blogg <3

Av Filippa ッ - 26 februari 2010 19:40

    

Det är super med nya bloggar!  


Hej! Ny blogg! Love it! Den här bloggen hoppas jag kommer bli den bästa   

Men jag kommer inte att blogga exakt varge dag utan jag gör det så fort jag får tid över och det är väldigt ofta ska jag säga. Jag kommer att göra många frågestunder, mycket hiss och diss, frågor ifrån mig till er, shopping tips och era förslag på vad jag kan skriva om. Ni får jättegärna föreslå bloggen för eran vänner. <3


Så här kommer lite av min dag.  


Den var super fram till när jag skulle gå hem... Jag mötte på några killar ifrån min förra klass(Jag bytte från B till A klassen för att jag trivdes inte med den klassen men jag har en jätte bra kompis som går där och heter Sandra) Och jag gick med mina hörlurar och lyssnade på musik,(Gör det gämt! xD   ) Och då så börgade de kasta snöbollar på mig, men de missade typ hela tiden   men så kastade en kille en ISBOLL rakt på mig! Det gjorde skiit ont så jag börgade gråta, och då så ville jag bara hem!!! Men då utan att jag visste det så hade en bil sett allt coh stannat upp och sagt till killarna. Och sedan så körde hon fram till mig och sa

-Hej. Jag såg att dom där killarna kastade snöbollar på dig och det är inte acceptabelt! Jag kände att jag bara behövde säga till dom! Vill du ha skjuts hem?


Jag kände hennes barn som satt i bilen!!!


Jag sa att jag bodde typ 25 m från där jag var med då så sa hon att hon kunde gör det ändå för att annars så trodde hon att killarna skulle fortsätta. Så hon körde hem mig och pratade om det med min mamma, hon blev jätte upprörd! Så när killarna senare gick förbi så sprang hon ut och skällde ut dom! De bara skällde ifrån sig! Jag hade svurigt åt dom men de sa att jag hade kallat dem för dummhuvuden! Hade jag gärna gjort men det gjorde jag inte, och de sa att jag vara tyken för de hade frågat mig varför jag bytte klass och då hade jag inte svarat för jag jade heltenklet inte hört för att jag hade på musik. FAN va glad jag var att hon gjorde det! Och att den mamma ställde upp! Tummen upp för sånna som henne och min mamma!   

 

Sedan så klippte sig min lillasyrra. Hon blev jätte söt!!! Och efter det så var vi och köpte skor! Dessa köpte jag :

  

Älskar dom! De är såå sköna   

 

Så här var lite från mig. Imorn så ska vi på kalas och då så ska jag sälja lite newbody grejer som nästan alla i våran klass säljer.

 

Ses i morgon! Hejdå <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa ッ - 8 september 2010 16:30

Hej idag fyllaer jag år :D

Av Filippa ッ - 19 mars 2010 13:15

HELG!!! Yeeaaah!

Av Filippa ッ - 19 mars 2010 13:15

HELG!!! Yeeaaah!

Av Filippa ッ - 13 mars 2010 10:00

Idag ska vi till ikea! Det ska bli kul! Jag ska köpa grejer till mitt rum. ...

Av Filippa ッ - 9 mars 2010 11:00

Hej   Detta blir ett litet extra inlägg som blir väldigt kort! För nu ska jag och mina syskon ut och äta lunch med mormor och morfar!   Ses senare   (Bilder kommer oxå "Maybe") ...

Presentation


Hej! Jag är en glad och go´ tjej som älskar att sjunga(Har en grupp på facebook som heter "Vi som älskar att sjunga" Alltså den med typ 200 fans), shoppa, spela gittar, SOVA xD, spinna, flowa(Styrketräning) och att måla. Jag startade den här bloggen för a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards